Την Τρίτη 28 Μαΐου 2024 στο αμφιθέατρο Μανώλης Αγγελάκης παρουσιάστηκαν σε μια έκθεση οι κατασκευές των μαθητών που έκαναν όλη την χρονιά στα σχολικά προγράμματα, στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και στα υπόλοιπα μαθήματα του σχολείου. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιλάμβανε γυμναστικές ασκήσεις και επιδείξεις, τον τελικό του σχολικού διαγωνισμού ping pong, παρουσιάσεις των σχολικών προγραμμάτων και βραβεύσεις των μαθητών. Ακολούθησε αποτίμηση του έργου της χρονιάς και η υπόσχεση να συνεχιστούν κάποιες δράσεις του χρόνου.










Πρόσφατα σχόλια