Την Πέμπτη, 6 Μαρτίου, πανελλήνια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού, οι καθηγητές του γυμνασίου Κουτσουρά, έκαναν μια συζήτηση με τους μαθητές κάθε τμήματος ξεχωριστά για το bullying, θέμα, που δυστυχώς παραμένει πιο επίκαιρο από ποτέ. Μιλήσαμε ανοιχτά, χωρίς φόβο και ντροπή και μοιραστήκαμε σκέψεις, εμπειριες, προβληματισμούς και λύσεις.
Το σχολείο είναι πάντα δίπλα στο θύμα, φροντίζοντας τόσο για την προστασία, όσο και για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης του.
Αλλά είναι και δίπλα στον θύτη. Γιατί κι εκείνος χρειάζεται βοήθεια και καθοδήγηση. Για να μάθει να κοινωνικοποιείται με σεβασμό και όρια και για να βρει υγιείς τρόπους να ενισχύσει και τη δική του αυτοπεποίθηση.
Το σχολείο είναι το δεύτερο σπίτι μας και μαζί μπορούμε να το κάνουμε ένα ασφαλές και φωτεινό μέρος για όλους μας.

Πρόσφατα σχόλια