Στα πλαίσια του προγράμματος ηχοεικονα στο χώρο οι μαθητές του γ2 του γυμνασίου κούτσουρα εικονογράφησαν στιχους από ποιήματα του Οδυσσέα Ελύτη





Στα πλαίσια του προγράμματος ηχοεικονα στο χώρο οι μαθητές του γ2 του γυμνασίου κούτσουρα εικονογράφησαν στιχους από ποιήματα του Οδυσσέα Ελύτη





Πρόσφατα σχόλια