Το Γυμνάσιο Κουτσουρά, από τις 26 έως και τις 30 Μαρτίου 2025, μετείχε στο 2ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο του Εθνικού Εκπαιδευτικού Δικτύου «Κωνσταντινούπολη- Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη- Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης», στην Κωνσταντινούπολη.

https://www.hxonews.gr/article/symmetoxh-toy-gymnasioy-koytsoyra-sto-2o-mathhtiko-periballontiko-synedrio-kwnstantinoypolhs