Το Γυμνάσιο Κουτσουρά, από τις 26 έως και τις 30 Μαρτίου 2025, μετείχε στο 2ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο του Εθνικού Εκπαιδευτικού Δικτύου «Κωνσταντινούπολη- Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη- Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης», στην Κωνσταντινούπολη.
Πρόσφατα σχόλια